Hoe dashboarding via Moore DRV grip op uw horecazaak geeft:
1. Inzicht in uw administratie elk moment
In uw horecazaak legt u in verschillende systemen (zoals uw kassasysteem, voorraadsysteem, salarisadministratie en boekhoudpakket) financiële en operationele gegevens vast. Door deze systemen te koppelen en gegevens te combineren, ontstaat een schat aan data. Moore DRV verzamelt die nuttige managementinformatie en presenteert deze op uw online dashboard van meters en tellers. Dit dashboard richten we in op basis van uw behoeften en gekozen KPI’s.
2. Direct duidelijk welke zaken uw aandacht nodig hebben
Met een dashboard voor uw café, restaurant of hotel heeft u meer grip op uw bedrijfsvoering. Doordat we uw dashboard op maat richten kunt u sturen op de kpi’s die voor uw horecazaak belangrijk zijn. Zo krijgt u bijvoorbeeld inzicht in uw werkkapitaal, uw debiteuren en of uw personeelskosten nog wel opwegen tegen de omzet. In één oogopslag ziet u welk onderdelen in de bedrijfsprocessen goed presteren en welke uw aandacht nodig hebben. Zo kunt u tijdig kansen en risico’s signaleren en de best onderbouwde beslissingen te nemen.
3. Sparren over uw administratie met een betrokken adviseur
Soms wilt u overleggen met een adviseur. Iemand die weet hoe uw organisatie ervoor staat. Ook uw adviseur bij Moore DRV houdt uw dashboard op afstand in de gaten. Wanneer u een vraag heeft of wilt overleggen, dan is uw adviseur altijd op de hoogte van de actuele situatie in uw bedrijf en kunt u meteen ter zake komen.
4. Proactief advies over uw bedrijfsprestaties op basis van uw administratie
Op basis van de planning en geregistreerde uren in het verleden kunt u in Dyflexis verschillende prestaties meten. In één oogopslag ziet u bijvoorbeeld de verhouding tussen de personeelskosten en de omzet. Op basis hiervan kunt u eenvoudig budgetten en forecasts maken.
5. Administratie in de horeca automatiseren
Een dag heeft slechts 24 uur. Als horecaondernemer wilt u zich zo veel mogelijk richten op uw gasten, het werk in de keuken, de bediening, de planning en de voorraden. En zo min mogelijk op uw administratie. Moore DRV helpt u hier graag bij met handige systemen en koppelingen en/of door indien gewenst u de administratie uit handen te nemen.
Via een app keurt u inkoopfacturen goed voor betaling, waarna wij ze verwerken in uw administratie. U kunt vervolgens met één klik zelf de betalingen doorzetten en uitvoeren. Dankzij een koppeling met uw kassasysteem is de kassa snel opgemaakt en direct verwerkt in uw boekhouding. Facturen maakt u digitaal en worden direct geboekt, zodat uw administratie altijd bij is. Uw cliënt krijgt herinneringen vóór het verstrijken van de betalingstermijn. Uw accountant verzorgt het incasseren van openstaande debiteuren. Op drukke momenten hoeft u dus niet zelf achter betalingen aan te gaan.